На японському ринку іграшок зростає попит на натуральні, екологічні та освітні деревʼяні іграшки. Батьки й педагоги дедалі частіше обирають вироби, що поєднують безпечність, функціональність і розвиток творчих навичок дітей.
Завдяки екологічним матеріалам, креативності та високій якості українські виробники дерев’яних іграшок мають значний потенціал на цьому орієнтованому на якість ринку.
12 листопада 2025 року об 11:00 відбудеться вебінар, присвячений можливостям для українських компаній на ринку Японії. Вебінар допоможе перетворити інсайти на конкретні кроки — від розуміння очікувань споживачів до адаптації продукції та виходу на полиці японських магазинів.
Для кого?
Вебінар буде корисним для експортерів, підприємців та представників малих і середніх підприємств, які розглядають можливість виходу на ринок Японії, планують масштабування або шукають нові міжнародні партнерства.
Серед тем:
ринкові тенденції
канали збуту
конкуренція на ринку
бар’єри та можливості для експорту
поради щодо успішного виходу на ринок
Спікери:
Казуо Мішіма, компанія KRI. Має понад 30 років досвіду в маркетинговому консалтингу в Японії та країнах АСЕАН
Курімото Kaи, представник Nippon Koei Co. Має понад 20 років досвіду консалтингу в різних країнах
Емірі Кусано, представник компанії Boon, японського імпортера українських іграшок. Має досвід маркетингу українських дерев'яних іграшок в Японії
Онлайн-захід відбудеться японською мовою з синхронним перекладом українською.