Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Фокстрот розповів, кому і як допомагав протягом трьох місяців війни

02.06.2022, 10:44
Story Image

Фокстрот — учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів» з перших днів війни став на підмогу армії та українцям, реалізуючи власну благодійну програму «Допоможемо нашим». 

Так, за три місяці війни сума наданої допомоги у вигляді побутової та електронної техніки збільшилася до 9,5 млн гривень. Ритейлер опрацював понад 700 звернень від представників Збройних Сил та Нацгвардії, ДСНС, Національної поліції, тероборони, медичних закладів, органів місцевого самоврядування, волонтерських організацій тощо. Техніку від Фокстрот отримали майже 200 військових частин ЗСУ та Нацгвардії, 62 громадські та 42 волонтерські організації, 37 лікарень та військових шпиталів, 19 загонів рятувальників у регіонах тощо.

«З початку війни ми не могли передбачити напевне, що буде з компанією у найближчій перспективі. Але точно знали, що маємо робити тут і зараз: допомагати нашим воїнам сучасними гаджетами, технікою для побуту, підтримувати один одного і бути єдиним фронтом», — Олексій Зозуля, виконавчий директор Фокстрот

СЕО компанії відзначив важливу роль в організації допомоги партнерів з кола постачальників, які запровадили власні благодійні програми та долучилися до спільної справи. А також роль громадських організацій, які виступили ініціаторами допомоги постраждалим українцям.

Як учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів», що об’єднала 21 компанію навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», Фокстрот передав допомогу дитячим будинкам сімейного типу на Сумщині.

У травні 2022 року 16 родин у рамках програми отримали не просто необхідну техніку для дому, а й планшети, ноутбуки, смартфони, щоб діти мали можливості навчатися онлайн.

Також у травні Група «Фокстрот» продовжила доправляти з Іспанії гуманітарну допомогу у партнерстві із закарпатським «Гуманітарним Центром «Міжгір’я». Це продукти харчування, ліки, засоби особистої гігієни для переселенців, а також генератори та медична продукція на передову. 

Ця співпраця ініційована в березні 2022 року співзасновником Групи компаній «Фокстрот» Геннадієм Виходцевим. Загальна допомога бізнесу за три місяці війни через надання логістичних послуг Центру становить близько 100 тонн гуманітарного вантажу, доставленого в Україну з Європи.

«Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.

«Бізнес без бар’єрів»
Історія від
«Бізнес без бар’єрів»
Спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
Інші історії
Всі історії
logo
Бізнес без бар'єрів
Основи цифрової доступності: як розвинути компанію з користю для суспільства і перевагами для бізнесу
Цифрова безбар’єрність — це рівний доступ до інформації, комунікації, публічних та інших послуг онлайн для всіх суспільних груп, включаючи людей з інвалідністю, людей старшого віку тощо.
logo
Бізнес без бар'єрів
Ощадбанк: безперешкодний доступ до послуг навіть під час війни
Попри всі виклики повномасштабної війни, завданням №1 у переліку стратегічних цілей найстаршого державного банку України залишається забезпечення стабільної роботи відділень та безперешкодний доступ до фінансових послуг.
logo
Бізнес без бар'єрів
Пріоритети ПУМБ під час війни — забезпечення безперебійної роботи бізнесу, підтримка клієнтів та ЗСУ
ПУМБ перерахував понад 62 мільйони гривень на підтримку українських захисників: 30 млн на ЗСУ і понад 32 млн на Сили територіальної оборони та ДСНС.
logo
Бізнес без бар'єрів
Досвід ОККО: як безбар’єрність масштабується з однієї заправки на всю країну
Ще 15 років тому, у 2009 році, автозаправний комплекс ОККО у Львові став першим в Україні серед усіх АЗС, хто пройшов аудит доступності для людей, що користуються кріслом колісним.