Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Україна на Middle East Organic & Natural Products Expo 2024

18.11.2024, 15:03

Middle East Organic & Natural Products Expo — це єдина виставка органічних та натуральних харчових продуктів і косметики на Близькому Сході, що проводиться під патронатом Міністерства з питань зміни клімату та захисту навколишнього середовища ОАЕ й надає можливість познайомитись з покупцями із країн Близького Сходу (MENA) й розширити географію експорту.

Цього року Україна вже втретє представлена у межах Національного павільйону, де  українські виробники-експортери презентують свою продукцію для потенційних партнерів з регіону MENA.

Подія надає компаніям-учасницям можливість презентувати свою продукцію іноземній аудиторії та розмістити інформацію про нього на офіційному сайті виставки, провести низку B2B-зустрічей та залучити релевантні контакти для подальшої співпраці.

Компанії-учасниці

ED COSMETICS

ELIXIR

MFT

RE[SENS]

SCIENTIFICALLY-TECHNICAL UNION

GRANDMA’S PHARM

HEALTHY GENERATION

ORGANAT

VFI OILS

HEDONIC

MARIE FRESH COSMETICS

Каталог українських виробників-експортерів органічної харчової продукції та натуральної косметики на Middle East Organic and Natural Expo 2024

Про відбір компаній-експонентів Національного павільйону України на Middle East Organic & Natural Products Expo 2024 за посиланням.

My image

Довідково:

  • Національний павільйон України на Middle East Organic & Natural Products Expo 2024 організований громадською організацією Unite Ukraine cпільно з державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес за підтримки Ukraine-Moldova American Enterprise Fund. 

  • Інформаційну підтримку надає OrganicInfo.ua за сприяння Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджує Дослідний інститут органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Інноваційний тріумф snEco: від сирного перекусу до глобального визнання
Сучасна харчова індустрія стрімко розвивається, і нові бренди, як український стартап snEco, пропонують інноваційні рішення для свідомих споживачів. Заснований у 2020 році, snEco прагне змінити підхід до звичних перекусів.
logo
Виставкова діяльність
Національний павільйон України на FOODEX JAPAN 2024
5-8 березня 2024 року відбулася найбільша в Азії виставка харчових продуктів та напоїв «FOODEX JAPAN». Це була вже 49-та виставка, яка традиційно обʼєднала відвідувачів із понад 60 країн, серед яких імпортери, гуртові, роздрібні торговці та дистриб’ютори. 
logo
Виставкова діяльність
Участь у міжнародних виставках — інструмент для залучення нових контрактів: історія бренду волоських горіхів Slow Walnuts
Компанія «Натсі», ТМ Slow Walnuts, спеціалізується на переробленні ядер волоського горіха, гарбузового насіння та є досвідченим підприємством, яке експортує продукцію вже понад 15 років.
logo
Виставкова діяльність
Участь у практичній програмі Export to Sweden та тендер на постачання 20 000 пляшок українського вина: історія Villa Tinta
Компанія «Винхол Оксамитне» — сімейна виноробня з повним циклом виробництва, заснована Валерієм Тінтуловим у 1998 році в Одеській області на території, де 120 років тому розташовувалося виноградне шато графа Давидова.