Держмитслужба запускає новий цифровий сервіс для бізнесу

Новий сервіс Держмитслужби — крок до прозорої, швидкої та зручної взаємодії між державою та бізнесом. Про це повідомляє Державна митна служба України.
Про сервіс
Державна митна служба України запустила новий цифровий сервіс для бізнесу — автоматизований доступ до власних митних декларацій через API.
Це частина масштабної трансформації митної системи — менше бар’єрів, більше сервісу, замість бюрократії — інтеграція й зручність.
Як це працює
Відтепер підприємства можуть:
Інтегрувати свої інформаційні системи з «Єдиним вікном для міжнародної торгівлі»;
Автоматично отримувати актуальні дані про свої декларації без необхідності подання запитів, листів чи дзвінків;
Отримувати дані за поточний та три попередніх роки відповідно до статті 452 Митного кодексу України.
Що отримує бізнес
Зручність: інструмент контролю над зовнішньоекономічною діяльністю;
Швидкість: менше витрат часу на обробку даних та звітність;
Ефективність: можливість автоматизувати внутрішні процеси у корпоративних ІТ-системах.
Сервіс став можливим завдяки:
Модернізації серверної інфраструктури Держмитслужби;
Співпраці з бізнесом — рішення розроблено з урахуванням реальних потреб підприємств і у форматах, зручних для розробників корпоративних ІТ-систем.
Документи та доступ
Технічні умови описано у наказі Держмитслужби від 5 червня 2025 року № 500 за посиланням.