Конкурс мінігрантів для підтримки жіночих крафтових колаборацій

Благодійний фонд «Жіночі можливості в Україні» проводить конкурс мінігрантів «СвятКОЛО», спрямований на підтримку колаборацій між малими крафтовими виробниками з різних галузей (їжа та напої, косметика, текстиль, декор, аксесуар та прикраси тощо) та створення спільних подарункових наборів від локальних виробників напередодні зимових свят. Ініціатива підтримує українських підприємиць, які готові об’єднатися для виробництва спільного продукту — боксу, набору або колекції для святкового ринку, із можливістю продовження співпраці у майбутніх святкових періодах.
Розмір грантового фінансування — до 50 000 гривень на реалізацію ідеї.
Для кого?
Участь у конкурсі можуть взяти:
жінки-підприємиці, які мешкають на території України та мають постійно діючий бізнес (зареєстровані як фізична особа-підприємець);
власниці мікробізнесів або майстерень, що працюють у сфері крафтового виробництва (харчові продукти, напої, ремесла, натуральна косметика, декор тощо);
не менше двох крафтярок, які об’єдналися для спільної ідеї;
учасниці, які готові представити концепцію спільного продукту або подарункового набору до сезону зимових свят.
Про програму
Конкурс передбачає залучення у колаборації жінок-підприємиць, які об’єднуються навколо створення спільного подарункового продукту (кошик, бокс, набір тощо), співпрацюють у напрямку розробки брендованої упаковки, айдентики або промоматеріалів, проводять спільну маркетингову кампанію (онлайн або офлайн) для популяризації українського крафту як складової економіки та культури.
Кожна колаборація може отримати мінігрант у розмірі до 50 000 грн на реалізацію ідеї, зокрема, на:
виготовлення або закупівлю упаковки та пакувальних матеріалів;
розробку дизайну, брендингу, фото- та відеоконтенту;
створення маркетингових матеріалів і рекламу;
логістику та доставку готової продукції;
організацію невеликих промоакцій або спільних ярмарків.
Критерії оцінювання проєктів:
оригінальність ідеї спільного продукту;
потенціал реалізації;
естетика, цінність і комерційна привабливість;
баланс між творчістю й бізнесовим підходом;
синергія між виробниками (доповнення один одного);
вплив на локальну спільноту (підтримка місцевого виробництва);
вплив на формування нової бізнес-культури серед жінок та підтримку партнерств.
Як взяти участь?
Для участі у конкурсі одна з представниць колаборації має подати спільну заявку від імені колаборації (2-4 виробниці, серед яких винятково жінки), заповнивши аплікаційну форму за посиланням. Дедлайн подання заявок — 15 листопада 2025 року.
Ознайомитися з деталями програми можна за посиланням.