Торговельна місія до США Taste Ukraine: результати
У Вашингтоні 15-16 вересня 2025 року відбулася Торговельна місія Taste Ukraine, яка започаткувала новий формат міжнародного торговельного представництва. Захід став платформою для діалогу з ключовими іноземними стейкхолдерами, де Україна презентувала можливості виробництва і переробки сільськогосподарських культур та рішення для диверсифікації глобальних продовольчих ланцюгів.
У межах події 30 українських виробників харчових продуктів представили понад 200 найменувань продукції широкого спектра для іноземних партнерів – від авторського шоколаду до веганських м'ясних продуктів та вин з українських виноградників. Подію відвідали майже дві сотні закупівельників, дистриб’юторів, інвесторів та дипломатів.
Під час місії очільник української делегації, голова Держпродспоживслужби Сергій Ткачук, обговорив з регуляторними органами США – FDA, USDA/FAS, APHIS та FSIS питання розширення експорту та співпраці у сфері безпечності харчових продуктів, а також роз’яснення процедур та забезпечення умов для інспекцій.

У результаті поїздки до США компанії-учасниці налагодили нові бізнес-контакти, доєднались до тренінгів з пітчингу, провели оцінку конкурентоспроможності продукції під час стор-чеку у 8-ми провідних мережевих магазинах США (Whole Foods, Trader Joe, Harris Teeter, Safeway, Balducci's, ALDI, Wegmans, Union Market), а також поділилися досвідом та отримали рекомендації щодо виходу на локальний ринок.
Окрім цього, український бізнес домовився про індивідуальні B2B-зустрічі з понад десятьма ключовими партнерами американського ринку на період листопаду 2025 – лютого 2026 року, серед яких Kroger, Whole Foods Market, Trader Joe’s, Chelsea Market Baskets, NetCost Market, Atalanta, KEHE, PCS Gourmet Foods та EUROK.
Українські компанії-учасниці Торговельної місії до США:
Triex (Макарони, пшеничне борошно, дріп-кава) | ||
DELTA FOOD (Гірчиця, соуси) | ||
Father's wine (Вино) | ||
Агрофірма «Поле» (Крупи) | ||
Valesto (Випічка) | МХП (Куряча продукція) | SHABO (Вино) |
Hetman (Горілка) |

Ініціатива Taste Ukraine профінансована провідними українськими компаніями: MHP, PC Oliyar, Enzym Group та Meest Group, які виступили спонсорами, щоб надати підтримку малим та середнім виробникам продуктів харчування просувати та презентувати свою продукцію для міжнародних партнерів.
Йдеться не лише про розширення ринків, а й про побудову нової бізнес-екосистеми, де лідери підтримують нових гравців, об’єднаних спільним баченням України як центру сміливих рішень, харчових інновацій та надійних глобальних партнерств.
Довідково
Торгівельну місію організували Ukrainian Food Manufacturers Alliance спільно з Ukraine House, Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес та міжнародною платформою Nazovni.online за підтримки Посольства України в США.