Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Гастрономія

Пирогова

Популяризація домашньої та національної кухонь завдяки бізнесу з випікання та продажу пирогів — вкрай актуальна сфера діяльності. Особливістю такого закладу стане позиціювання як кафе з домашньою випічкою.

Заплануйте, які види послуг заклад надаватиме:

  • виробництво та подача різних пирогів;

  • пироги на винос;

  • доставка пирогів.

 

Цей перелік послуг покликаний охопити максимальну аудиторію та задовольнити попит різних категорій споживачів. Успіх справи залежатиме від правильності вибору формату роботи. Продавати пироги можна по-різному: у власній пекарні, у кіоску, на прилавку і навіть через автомат.

 

Як вибрати інгредієнти?

Традиційні інгредієнти пирогів добре відомі навіть далеким від кулінарії людям. Бізнес використовує такі ж продукти, лише у промислових масштабах. Від обраних інгредієнтів залежатиме якість продукції та попит на неї. Для випікання пирогів на продаж необхідно знайти постачальників таких продуктів: борошно, дріжджі, вершкове масло, цукор, сіль, картопля, яйце, капуста, ягідне та яблучне варення, м'ясо, риба, сир.

 

Як відкрити свою пекарню з нуля покроково:

  • Знайти свій формат та концепцію.

  • Провести дослідження попиту продукції.

  • Створити власну асортиментну матрицю: для початку хоча б 5-10 популярних видів продукції.

  • Визначити технологічний процес та яке необхідне обладнання для виробництва.

  • Знайти приміщення, яке підійде під вашу концепцію та бюджет.

  • Продумати, де продавати: запустити доставку, відкрити кафе чи магазин у прохідному місці.

  • Обрати кваліфікований персонал.

  • Запустити рекламу.

  • Постійно аналізувати свої технологічні карти, сировину від постачальників, статистику продажів.

Загальні етапи для створення бізнесу