Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Інші послуги

Рекламна агенція

Реклама — це двигун будь-якого бізнесу. Рекламні послуги надають рекламні агенції. Їхнє головне завдання — просунути чийсь товар чи послугу та отримати за це винагороду. Обираючи таку нішу для підприємницької діяльності, насамперед слід визначитися з переліком послуг, які надаватиме ваша рекламна агенція. У цьому виді бізнесу перелік послуг досить широкий і вимагає від стартапера різного ступеня вкладень та організації.

 

Який формат агенції краще вибрати?

Існують такі формати рекламних агенцій:

  • Повного циклу — повне продумування стратегії маркетингу підприємства, створення всього рекламного контенту та її поширення.

  • Спрямоване — робота з окремими етапами маркетингу компанії на постійній основі.

  • Креативне — продумування виключно ідеї та формату маркетингу.

  • Медіабаїнгове — налагодження зв'язку між компанією та медіа, поширення реклами.

  • BTL – організація промоушен-акцій для продукції замовника.

  • PR — створення повноцінної кампанії з піару організації.

  • Онлайн-орієнтовані — організація рекламної діяльності компанії в онлайн: на форумах, соціальних мережах, створення сайту компанії та його просування.

  • Зовнішні — продумування стратегії організації виключно для зовнішньої реклами.

 

Стандартно рекламні агенції пропонують такі варіанти послуг:

  • Планування, створення та розміщення зовнішньої реклами на щитах, вивісках, плакатах тощо.

  • Організація реклами компанії у медіа (на радіо чи телебаченні, у газетах, журналах).

  • Розробка дизайну та друк поліграфії.

  • Робота з акціями та піаром безпосередньо компанії замовника.

  • Створення та просування сайтів замовника в онлайн та в соціальних мережах.

  • Зйомка рекламних роликів.

  • Розробка та виготовлення брендованої чи сувенірної продукції з логотипом компанії замовника.

  • Створення та покрокове впровадження стратегії бренду, іміджу компанії.

Загальні етапи для створення бізнесу