Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Ритейл

Сувенірний магазин

Торгівля сувенірами — процес творчий і прибутковий. Цей бізнес має свої особливості й специфічні ризики, дуже важливо продумати все до дрібниць ще до відкриття. Оптимальний стартовий варіант — відкриття невеликого магазинчика з середніми початковими інвестиціями.

Правильне розміщення магазину забезпечить 50% успіху. Розташування потрібно обирати в місцях масового скупчення туристів. Якщо населений пункт рідко відвідують мандрівники, то сувеніри продавати недоцільно. У таких містах магазин сувенірів можна перетворити на магазин подарунків. Різниця невелика, але саме сувенірний магазин забезпечує більший товарообіг через більший потік людей.

Мінімальний розмір приміщення — 30 м. Не варто відразу орендувати магазин з великою площею. Важливо приділити увагу якісній та помітній вивісці.

Наступний важливий етап — ретельний підбір товару. Прискіпливість у відборі допоможе мінімізувати витрати. Сувеніри — товар сезонного попиту, основна виручка спостерігається в період відпусток чи свят. Товари мають бути актуальними. Добре зарекомендували себе авторські вироби, етнічні товари та сувеніри.

Основні категорії товарів, які зазвичай представлені в типовому сувенірному магазині:

  • канцелярські принади;

  • жіночі та чоловічі аксесуари;

  • декор для дому;

  • ігри та розваги;

  • товари для відпочинку і подорожей;

  • аксесуари для краси і здоров'я;

  • сувенірна продукція (вашого міста або країни);

  • народний колоритний одяг;

  • подарункові набори;

  • предмети з глини;

  • подарунки ручної роботи.

Загальні етапи для створення бізнесу