Сувенірний магазин
Торгівля сувенірами — процес творчий і прибутковий. Цей бізнес має свої особливості й специфічні ризики, дуже важливо продумати все до дрібниць ще до відкриття. Оптимальний стартовий варіант — відкриття невеликого магазинчика з середніми початковими інвестиціями.
Правильне розміщення магазину забезпечить 50% успіху. Розташування потрібно обирати в місцях масового скупчення туристів. Якщо населений пункт рідко відвідують мандрівники, то сувеніри продавати недоцільно. У таких містах магазин сувенірів можна перетворити на магазин подарунків. Різниця невелика, але саме сувенірний магазин забезпечує більший товарообіг через більший потік людей.
Мінімальний розмір приміщення — 30 м. Не варто відразу орендувати магазин з великою площею. Важливо приділити увагу якісній та помітній вивісці.
Наступний важливий етап — ретельний підбір товару. Прискіпливість у відборі допоможе мінімізувати витрати. Сувеніри — товар сезонного попиту, основна виручка спостерігається в період відпусток чи свят. Товари мають бути актуальними. Добре зарекомендували себе авторські вироби, етнічні товари та сувеніри.
Основні категорії товарів, які зазвичай представлені в типовому сувенірному магазині:
канцелярські принади;
жіночі та чоловічі аксесуари;
декор для дому;
ігри та розваги;
товари для відпочинку і подорожей;
аксесуари для краси і здоров'я;
сувенірна продукція (вашого міста або країни);
народний колоритний одяг;
подарункові набори;
предмети з глини;
подарунки ручної роботи.