Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Колективний стенд України на Gastronord 2024

27.09.2024, 13:00

GastroNord 2024 — провідна міжнародна виставка Північної Європи для виробників харчової продукції та баєрів з категорії HoReCa і ритейлу, яка щорічно збирає 7 400+ професійних відвідувачів з усього світу.

 

Наша країна вперше на цій виставці представлена Колективним стендом України (стенд C10-C16).

 

У межах стенда 12 компаній-виробників харчової продукції презентували свою продукцію, серед якої свіжі, заморожені та сублімовані ягоди, горіхи, мед, а також перероблена продукція з доданою вартістю — снеки, джеми, фруктово-горіхові батончики тощо.

 

Окрім того, українські експоненти мали можливість вивчити тенденції світових ринків харчової промисловості, відвідали профільні заходи з ключовими стейкхолдерами сектору та залучили нові релевантні контакти.

 

Учасники Колективного стенда України

Перелік компаній

ТОВ «Мед України»

ТОВ «АМ ФУД ПРОЦЕССІНГ», Slow Walnuts)

ТОВ «Катанзаро Євразія» (Alta Kraina)

ПП «Будьмо Здорові» (Смакулі)

ТОВ «Хелсі Традішн»

ТОВ «Вітал Фудз» (Honey Way)

ТОВ «Хелсі Дженерейшн»

ТОВ «Вест Беррі»

ТОВ «Диканські ягоди» (Panfruit)

ТОВ «Компанія «СЕНКО Україна»

ТОВ «ПРАЙМ СНЕК»

ФГ «Грасс Авеню»

Каталог учасників Колективного стенда України на Gastronord 2024

 

Колективний стенд України на міжнародній виставці «GastroNord 2024» організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес та урядовою організацією Швеції «Open Trade Gate Sweden».

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Інноваційний тріумф snEco: від сирного перекусу до глобального визнання
Сучасна харчова індустрія стрімко розвивається, і нові бренди, як український стартап snEco, пропонують інноваційні рішення для свідомих споживачів. Заснований у 2020 році, snEco прагне змінити підхід до звичних перекусів.
logo
Виставкова діяльність
Участь у міжнародних виставках — інструмент для залучення нових контрактів: історія бренду волоських горіхів Slow Walnuts
Компанія «Натсі», ТМ Slow Walnuts, спеціалізується на переробленні ядер волоського горіха, гарбузового насіння та є досвідченим підприємством, яке експортує продукцію вже понад 15 років.
Виставкова діяльність
Дослідження, менторська підтримка та міжнародна виставка: що допомагає OGO FOOD масштабувати бізнес
За останні роки глобальний ринок здорових перекусів стрімко розширився. Споживачі дедалі більше цінують натуральні продукти, без доданого цукру та консервантів. Український бренд OGO FOOD став частиною цього тренду ще п’ять років тому, розпочавши з виробництва корисних снеків без глютену та цукру.
logo
Виставкова діяльність
Українські компанії дослідили ринок Нідерландів: підсумки Market Orientation Mission
З 20 до 23 травня 2025 року відбувся бізнес-тур до Нідерландів для представників українського органічного сектору.