Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Навчальна поїздка до Швеції: презентували вино та харчову продукцію

10.09.2024, 09:00

Програма з виходу на ринок Швеції для виробників харчових продуктів та вина «Export to Sweden» надає не лише актуальні теоретичні знання, а й можливість їх практично застосувати. 

 

Так, з 8 до 14 листопада 2023 року 18 українських виробників відвідало Стокгольм, щоб особисто поспілкуватися з ключовими шведськими роздрібними торговцями, краще зрозуміти попит, очікування споживачів, а також дізнатися про особливості співпраці на цьому ринку. 

 

Невідʼємною подією поїздки стала участь у фестивалі «Sthlm Food & Wine 2023». Це B2C-захід, на якому в межах Українського стенда площею 20 кв. м, 8 виробників вина й горіхів успішно презентували свою продукцію, яку залюбки дегустували ключові шведські імпортери. Окрім того, учасники особисто зустрілися з: 

- представниками Systembolaget — державної компанії, що має монополію на продаж алкоголю у Швеції,

- двома імпортерами винної продукції: Wine World та Racimo,

- категорійними менеджерами компанії «Axfood», до якої належить 300 власних магазинів, серед яких Hemköp, Handlar'n, Direkten та Tempo, та представниками однієї з найбільших у Швеції торгових мереж «Coop». 

Компанії-учасниці українського стенда

Перелік компаній

Walnut tree

Slow Walnuts

FILBERT

my Wine

ALCOLINE

Beykush Winery

Guliev Wine

Winehall

Українська експозиція привернула увагу сотень відвідувачів, які сповна оцінили якість нашої продукції. Оптимістично налаштовані на плідну співпрацю, адже українське  вино у 2022 році стало вибором експортерів із 49 країн світу.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Участь у практичній програмі Export to Sweden та тендер на постачання 20 000 пляшок українського вина: історія Villa Tinta
Компанія «Винхол Оксамитне» — сімейна виноробня з повним циклом виробництва, заснована Валерієм Тінтуловим у 1998 році в Одеській області на території, де 120 років тому розташовувалося виноградне шато графа Давидова.
logo
Виставкова діяльність
Інноваційний тріумф snEco: від сирного перекусу до глобального визнання
Сучасна харчова індустрія стрімко розвивається, і нові бренди, як український стартап snEco, пропонують інноваційні рішення для свідомих споживачів. Заснований у 2020 році, snEco прагне змінити підхід до звичних перекусів.
Виставкова діяльність
Дослідження, менторська підтримка та міжнародна виставка: що допомагає OGO FOOD масштабувати бізнес
За останні роки глобальний ринок здорових перекусів стрімко розширився. Споживачі дедалі більше цінують натуральні продукти, без доданого цукру та консервантів. Український бренд OGO FOOD став частиною цього тренду ще п’ять років тому, розпочавши з виробництва корисних снеків без глютену та цукру.
logo
Виставкова діяльність
Україна на SIAL PARIS 2024
SIAL PARIS  — одна з найвпливовіших міжнародних виставок харчової промисловості у світі, яка відбувається щодва роки у Франції та обʼєднує понад 150 000 провідних світових роздрібних покупців і виробників харчових продуктів з Європи, Близького Сходу, Африки та Азії.