Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Україна на Spielwarenmesse 2025

28.01.2025, 14:38

Українські розробники іграшок представлять країну на Spielwarenmesse 2025 — найбільшій світовій виставці іграшок та ігор, що проходить у Нюрнберзі (Німеччина) з 28 січня до 1 лютого 2025 року.

Spielwarenmesse — це унікальна міжнародна платформа, яка щороку збирає провідні компанії, стартапи, незалежних роздрібних продавців та ЗМІ. Виставка охоплює широкий спектр категорій: від традиційних іграшок і електронних ігор до освітніх матеріалів, товарів для активного відпочинку та творчих наборів.

Під час виставки 10 українських компаній покажуть свої інноваційні розробки на події, яка об’єднує близько 2800 експонентів із понад 60 країн. Це не лише можливість продемонструвати продукцію на міжнародному рівні, але й шанс встановити ділові контакти, дослідити останні тренди галузі та залучити іноземних партнерів.

Для учасників це можливість не лише презентувати свої товари міжнародній аудиторії, але й розмістити інформацію про продукцію на офіційному сайті виставки, провести B2B-зустрічі та знайти партнерів для подальшої співпраці.

Українські компанії на Spielwarenmesse 2025:

  • ТОВ «Кіддісвіт» (Kiddisvit): іграшки-антистрес BORSCH, машинки TechnoDrive та KIDDISMART 

  • ТОВ «Фарадей Роботікс» (Nanit Robot): інноваційні роботи, категорія STEM

  • ПП «Максимус» (Maximus): конструктори та дошкільні іграшки

  • ТОВ «ПазлОк» (PuzzleOk): дерев’яні пазли та 3D-конструктори

  • ТОВ «Бізі Пазл» (Busy Puzzle): дерев'яні іграшки та пазли

  • ФОП Кондратюк Р.О. (Woodandhearts): меблі Монтессорі

  • ТОВ «БІ ТАКА МАКА» (Takamaka): настільні ігри

  • ФОП Ролін К.Л. (Faino toys): конструктори і набори для творчості

  • ФОП Марков Б.М. (MiniMi): дитяча косметика

  • ТОВ «Аплі Груп» (Apli Group): набори для творчості

Ознайомтесь з каталогом 10 українських учасників на Spielwarenmesse 2025

Довідково

Участь української делегації в Spielwarenmesse 2025 організована Українською Асоціацією Індустрії Іграшок за підтримки Європейського Союзу та Уряду Німеччини в межах програми міжнародного співробітництва EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП, яку в Україні реалізує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH GIZ Ukraine.

Інформаційну підтримку надає Офіс з розвитку підприємництва та експорту та національний проєкт Дія.Бізнес.

Зміст публікації є виключною відповідальністю Української Асоціації Індустрії Іграшок і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини, GIZ.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Українські органічні, молочні та ягідні компанії представлять свою продукцію на міжнародній виставці Anuga 2025
Anuga — одна з наймасштабніших міжнародних виставок харчових продуктів і напоїв, яка проходить щодва роки
Виставкова діяльність
Україна на BIOFACH 2024
BIOFACH — щорічна міжнародна та найбільша виставка у Європі, що проходить у м. Нюрнберг, Німеччина, та охоплює сферу органічних харчових продуктів та напоїв. Виставка відбудеться 13-16 лютого 2024 року у виставковому центрі «NürnbergMesse».
logo
Виставкова діяльність
Традиції з України, які смакують по-новому: Як ТМ «Галичина» завойовує європейські ринки на виставці ANUGA 2023
Молочна компанія «Галичина» – один із лідерів українського ринку кисломолочних продуктів. Підприємство вперше як учасник взяло участь у міжнародній виставці ANUGA 2023 у Німеччині, презентуючи свої натуральні кисломолочні продукти, зокрема йогурти та молочні напої, що викликали неабиякий інтерес у європейських партнерів.
logo
Виставкова діяльність
Україна на Middle East Organic & Natural Products Expo 2024
Middle East Organic & Natural Products Expo — це єдина виставка органічних та натуральних харчових продуктів і косметики на Близькому Сході, що проводиться під патронатом Міністерства з питань зміни клімату та захисту навколишнього середовища ОАЕ й надає можливість познайомитись з покупцями із країн Близького Сходу (MENA) й розширити географію експорту.