Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Українська бізнес-делегація вирушає до Нідерландів

14.05.2025, 14:18
My image

Як налагодити нові ланцюги постачання, підвищити конкурентоспроможність і відкрити нові експортні можливості? Відповіді на ці запитання шукатимуть українські компанії під час бізнес-туру до Нідерландів, що відбудеться 20-24 травня 2025 року. 

Програма пропонує українським бізнес-асоціаціям та представникам органічного сектору ознайомитися з досвідом нідерландських компаній. Адже європейські колеги мають сучасні підходи до взаємодії з органічною ягідною продукцією та ефективне управління ланцюгами постачання.
 

У межах поїздки заплановано ділові зустрічі та візити до:

  • ягідного кооперативу;

  • підприємства з глибокої переробки ягід;

  • компанії-імпортера;

  • роздрібної мережі;

  • бізнес-асоціації.

Також програма бізнес-туру передбачає участь у провідній європейський виставці World of Private Label International Trade Show (PLMA), яка відбудеться в Амстердамі. Захід щорічно збирає сотні виробників, баєрів і ритейлерів з усього світу та є однією з ключових платформ для встановлення ділових контактів в індустрії private label. 

Цьогоріч 10 українських компаній з ознайомлювальним візитом відвідають подію.

 

ТОВ «Біонеріка» 

ФГ «Золота Ягода»

ТОВ «Органік Експерт»

ТОВ «Вест Беррі»

ТОВ «Кам’янка-Бузький завод продовольчих товарів»

ТОВ «Поділляагробізнес» 

ТОВ «Диво Ягода»

ТОВ  «Лаки – 2017»

ТОВ  «Сав Агро Партнер»

 

ТОВ «Торіс»


Бізнес-тур стане важливим кроком для українських бізнес-асоціацій та компаній у набутті практичного досвіду, ознайомленні з ефективними моделями організації бізнес-процесів та впровадженні найкращих європейських практик у сфері органічного виробництва.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Експорт
Світовий успіх з українським смаком: як індивідуальні дослідження зовнішніх ринків допомогли MOVA BEER збільшити експорт
Уявіть, що ваш бренд, який почався з мрії трьох друзів, уже завтра може підкорити світ. Саме так розпочалася історія MOVA BEER, яка завдяки співпраці з Офісом з розвитку підприємництва та експорту й національним проєктом Дія.Бізнес здійснює свій прорив на міжнародні ринки.
logo
Експорт
Як українському бізнесу ефективно працювати із ЗЕД в умовах обмежень
Сьогодні зовнішньоекономічна діяльність — не просто напрям бізнесу, а стратегічна лінія оборони економіки України. Після початку повномасштабної війни міжнародна торгівля постала перед безпрецедентними викликами. Проте саме завдяки ЗЕД українські компанії мають змогу залучати валюту, підтримувати виробництво, зберігати робочі місця та утримувати бізнес на плаву.
logo
Експорт
ЄС і Україна: торговельний рубікон після завершення епохи «безмитного раю»
Після трьох років торговельної свободи, яка підтримувала українську економіку під час війни, ми стоїмо перед значним торговельним викликом з часу підписання Угоди про асоціацію з ЄС.
logo
Експорт
Виробник косметики Vesna з Бучі. Сімейний бізнес під тиском окупантів
Vesna — український виробник рослинної доглядової косметики, який із 2015 року допомагає людям берегти свою красу та здоров’я. Увійшли в топ-30 найкращих бізнес-ідей 2020–2021 років зі своєю лінійкою косметичних засобів із пребіотиками.